وظیفه‌ی آموزش صحیح مهارت‌های اجتماعی و کسب و کار، یکی از وظایف معلم‌ها است. با توجه به رشد سریع تکنولوژی، اصولی نظیر کارآفرینی، نوآوری، حل مسئله و تفکر نقادانه، مواردی هستند که در مقطع ابتدایی و اوایل دوره متوسطه باید به دانش‌آموزان آموخت.

آموزش، مدل‌سازی و مشارکت دادن دانش‌آموزان در فرصت‌های کارآفرینی معمولا در لیست وظایف معلم‌های مدرسه نوشته نمی‌شود؛ اما برای رشد و آماده کردن جوانان برای فرصت‌هایی که در آینده پیش روی آن‌ها قرار می‌گیرد، ضروری است.

به‌عنوان مثال، کارآفرینی به دانش‌آموزان درباره پول، سرمایه‌گذاری، استراتژی‌های کسب و کار، وام و تولید بودجه آموزش می‌‌دهد. در عین حال، دانش‌آموزان می‌توانند مهارت‌های مهم زندگی نظیر حل مسئله، ایده پردازی، ریسک‌پذیری، مواجه شدن با شکست و دوباره برخاستن، هدف‌گذار، کار گروهی و همچنین توانایی مستقل کار کردن را بیاموزند.

با وجود ناشناخته‌های بازار کار آینده، بسیار مهم است که به دانش‌آموزان مهارت‌های لازم برای فرصت‌آفرینی آموزش داده شود. راه و روش‌های زیادی وجود دارد که معلم‌ها می‌توانند برای روشن کردن راه دانش‌آموزان به کار بگیرند. به‌جای آنکه تمام مرکز خود را به روش‌های سنتی آموزش مدرسه‌ای معطوف کنند، می‌توانند به‌عنوان یک راهنما و مربی همراه دانش‌آموزان باشند و به آن‌ها فرصت بدهند تا راه را پیدا کنند و استعدادهایشان را بروز دهند.

دانش‌آموزان ممکن است در قسمت‌های مختلف استعدادهای مختلف داشته باشند. باید به آن‌ها فرصت داد تا این توانایی‌ها و استعدادها را شکوفا کنند و در عین حال المان‌های کسب و کار را نیز بیاموزند.


پایگاه جامع مهارت های زندگی دانش‌آموزان ,آموزش ,می‌توانند ,کارآفرینی ,مهارت‌های ,آن‌ها ,آن‌ها فرصت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گل سنگ سرگرمی ، مقالات مفید و معرفی بهترینها Stellamz page