کفش کار نه

یکی از مهمترین مسائل برای هر فردی انتخاب و  کفش کار مناسب شغل خود است. این مساله بویژه برای کسانی که باید تمام روز را سر پا بایستند بسیار مهم‌تر است؛ چرا که این شیفت‌های کاری طولانی ممکن است به پاهای آن‌ها آسیب وارد کنند. ما به کفش راحتی نیاز داریم که به قدر کافی برای جلوگیری از خسته شدن پا، تعریق و بو گرفتن آن‌ها، سبک و خنک نگه داشتن آن مناسب باشند. در این مطلب به معرفی ۴ بهترین کفش مخصوص کار نه در سال ۲۰۱۹ پرداختیم. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

 

کفش پاشنه کوتاه بدون بند گشاد کلارک نه مدل می ماریگولد

 

۱. کفش پاشنه کوتاه بدون بند گشاد کلارک نه مدل می ماریگولد

مستقیم سراغ کفش پاشنه کوتاه بدون بند گشاد کلارک نه مدل می ماریگولد می‌رویم. این گزینه، به طور آشکار یک گزینه‌ی ضروری-ناگزیر در کفش برای هر دو جنس محسوب می‌گردد. این کفش‌های بدون بند پاشنه کوتاه گشاد کلارک نه مدل می ماریگولد (Clarks Women’s May Marigold) به خاطر شکل شیک و راحتی که دارد، محبوب هستند. این کفش نه به رنگ‌های سیاه، قهو‌ه‌ای یا چرم سوسماری به بازار می‌آیند و با نواری بر روی قسمت فوقانی مچ پا و قپه‌های براق کوچکی از قدری سلیقه برخوردارند. هم چنین دارای یک پاشنه ی ۲ اینچی برای کمی ارتفاع هستند که برای کسانی که نمی‌خواهند زیر پایشان خیلی صاف باشد، ایده‌آل است.
این کفش‌ها قطعا برای شیفت‌های طولانی در اداره مناسب هستند و هم چنین یک تجربه‌ی راحت "زیرسازی نرم" را برای کمک به رفع خستگی و درد کاربران را در کل روز کاری نوید می‌دهند. این تجربه تا حد زیادی به خاطر لایه‌ی زیر پای اتولیت با پاشنه‌ی حجاری شده و سیستم تکیه گاهی قوی است. انصافا نرمی کافی را ارائه می‌دهد، نرمی بیشتری از آنچه از بسیاری از کفش‌های مجلسی مورد انتظار است. هم چنین یک آستر پارچه‌ای نرم برای افزایش حس مجلل بودن و یک سه گوش کششی برای بهبود برازندگی وجود دارد.

کفش بند دار اسکچرز  مناسب محل کار مقاوم در برابر سرما

 

۲. کفش بند دار اسکچرز مناسب محل کار مقاوم در برابر سرما

بخشی از اسکچرز برای مجموعه کفش‌های محل کار است که همیشه برای تامین نیازهای کارگران زن، در حال گسترش است. فقط در صورتی که آشکار نباشد، برند در قسمت پشت این کفش سبک کتانی چاپ می‌شود. این کفش، قطعا یکی از کفش‌های دارای بیشترین ظاهر غیر رسمی و اسپورت است که شرکت تاکنون ارائه داده است، با یک ظاهر راحت از لحاظ مواد، بسته شدن با بند اولیه و تخت ضخیم. در نتیجه، دقیقا مثل نوعی کفش نه به نظر می‌رسد که می‌تواند برای سرپا ایستادن و کار کردن در تمام روز در محل کار در انبار و آشپزخانه‌ها استفاده شود. از این گذشته تقریبا مشکی بودن آن هم کمک کننده است. قطعا هنگامیکه پوشندگان، ویژگی‌های راحتی و برازندگی این کفش را تجربه می‌کنند، واقعی بودن این مساله اثبات می‌شود. در توصیف این محصول "راحتی ابر گونه" می‌توان گفت. احتمالا، این احساس به خاطر خصوصیات راحتی فراگیر و توانایی کاهش فشار بر روی مچ پا در کل روز است. این کفش‌ها دارای یک آستر پارچه‌ای نرم، لایه‌گذاری بر روی زبانه و گردن و ابر محافظ در تخت کفش برای زیرسازی مطلوب است. این کفش در قسمت بالا دارای قابلیت جذب شگفت انگیزی در تخت میانی است که واقعا هر گونه ضربه‌ای از سوی زمین را کاهش می‌دهد. اگر شما مجبورید تمام روز را در محل کار بایستید، این کفش‌ها یکی از بهترین‌هاست. 

کفش بدون پاشنه ی مدل اُوِرلِی کودای کلارک نه

 

۳. کفش بدون پاشنه‌ی مدل اُوِرلِی کودای کلارک نه

یک ظاهر جالب برای کفش‌های بدون پاشنه‌ی اورلی کودای کلارانه (Clarks Women’s Everlay Coda Flat) که برای بسیاری از مشتریان در جستجوی کفش‌های نه، جذاب خواهد بود. ترکیب زیبایی از سبک‌ها در اینجا وجود دارد بدین معنی که نه تنها با جنس چرمی و شکل خود، به قدر کافی برای اداره، شیک هستند بلکه با آن پاشنه‌ی کوتاه و یراق پایه‌ای، راحت‌تر هم به نظر می‌رسند. هم چنین شمار زیادی از ظاهرهای مختلف از نوع چرم و نبوک و انتخاب‌های رنگ وجود دارد. این کفش با ظاهر ساده برای کسانی که کفش‌های ساده برای محل کار می‌خواهند که اجازه دهد ساعت‌ها به راحتی راه بروند و بایستند، عالی است. هم چنین یک آستر نرم در قسمت داخل، یک سیستم لایه سازی ضخیم در زیره کفش و یک بستر پای اورتولیت برای تکیه گاه مضاعف وجود دارد. ن زیادی از پوشیدن این کفش‌ها برای دوره‌های زمانی طولانی در اداره، خرسند هستند، این کفش‌ها تناسب عالی دارند و خارج از اداره می‌توانند شیک و راحت باشند. 

کفش بدون پاشنه ی سی اچ پارکر نه ی راکپورت کاب هیل

 

۴. کفش بدون پاشنه‌ی سی اچ پارکر نه ی راکپورت کاب هیل

کفش بدون پاشنه‌ی مدل سی اچ پارکر نه‌ی راکپورت کاب هیل بر اساس شکل و طراحی در زمره بهترین کفش‌های راحتی نه مخصوص محل کار قرار گرفته است. در عین حال، از نظر زیبایی، با تاثیر شبکه‌بندی چرم و شکل بند آن در قسمت بالا، با سلیقه ساخته شده است. هم چنین در رنگ‌های زیبایی در بازار به می‌رسد. برخی ویژگی‌های ایت کفش واقعا عالی است که این کفش را برای کارگران زن، راحت تر می‌سازد. بند کفش، اساسی به نظر می‌رسد اما واقعا دارای یک چنگک و حلقه با سه گوش اضافی است که برای برازندگی بهتر، پنهان شده است. کف پای EVE هم چنین از شکل تکیه گاهی بهتر و بیشتری از آنچه به نظر می‌رسد برخوردار است.

منبع: https://avinamart.com/blog/p/2788-most-comfortable-shoes-for-women


svar1395 نه ,راحتی ,کفش‌های ,چنین ,پاشنه‌ی ,دارای ,بدون پاشنه‌ی ,وجود دارد ,کلارک نه ,برای کسانی ,گشاد کلارک ,گشاد کلارک نه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ شخصي فرشيدجعفري خرید اینترنتی خدمات کامپیوتری امین abanyar معرفی درختان میوه سایت جدیدترین مطالب آموزشی و جذاب قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس Никтофилияৎ୭